FAQ

Meest gestelde vragen

Producten

Ik wil een product bestellen, maar het is uitverkocht. Wat nu?
Wanneer een product uit voorraad is, kun je contact opnemen met ons. Wij vertellen je graag meer. De contactgegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.
 

Kan ik de producten eerst ergens bekijken?
 

Bestelling

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als je een bestelling plaatst en je e-mailadres hebt doorgegeven, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Hierin ontvang je een overzicht van de bestelling.

 

Ik wil mijn bestelling graag ophalen, kan dit?
Uiteraard kun je je bestelling op komen halen. Het is wel belangrijk dat je je bestelling binnen 5 dagen ophaalt én hiervoor een afspraak maakt. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via e-mail, of telefonisch. De contactgegevens kun je vinden onder ‘contactgegevens’.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Mocht het bestelde artikel niet aan je verwachtingen voldoen dan kun je dit uiteraard retourneren. Als je wil retourneren kan je binnen 14 dagen een mailtje sturen naar info@homedecoratie.nl. Producten dienen in de originele staat retour te worden gestuurd en in de verpakking waarin je het hebt gekregen. Beschadigde, en/of gebruikte producten kunnen wij helaas niet retour nemen.

AC Homedecoration streeft er naar om, na ontvangst van de geretourneerde bestelling, de kosten binnen 14 werkdagen terug te storten.

Bezorgen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
We streven ernaar om je bestelling binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling op het door jou opgegeven adres af te leveren in Nederland. 

Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

 

Wie bezorgt mijn pakket?
Wij verzenden onze pakketten via PostNL. Vanaf €50,- betaal je geen verzendkosten binnen Nederland.
Omdat wij voor de verzending van een derde partij afhankelijk zijn kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen tijdens het transport van de bestelde goederen. Zodra we je pakket verstuurd hebben ontvang je van ons een mail met daarin een track&trace nummer. Op die manier kun je via de site van PostNL volgen waar je pakket is en wanneer je het zult ontvangen.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben om het pakket aan te nemen?
PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over. Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook in dit geval zal de koerier daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode, het pakket vanaf volgende dag tot drie weken afhalen.

 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
We verzenden binnen  Er komen dan wel verzendkosten bij.

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen via Ideal, Visa, Mastercard en Paypal.
Wanneer je ervoor kiest om te betalen met iDeal wordt je bestelling direct verwerkt. Via iDeal kun je direct online betalen via je eigen vertrouwde online bankomgeving. iDeal wordt ondersteund door de volgende banken: Rabobank, Postbank, ABN AMRO, Fortis en SNS Bank.

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

Je kunt contact met ons opnemen en wij helpen je zo spoedig mogelijk.
Email: info@homedecoratie.nl

Privacy

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij respecteren je privacy en geven dan ook geen gegevens door aan derden. Om je privacy te waarborgen worden jouw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn.

Overig

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onderaan deze pagina staan de algemene voorwaarden onder het kopje ‘klantenservice’.

Wat zijn cookies?
Een cookie is een tekstbestand, dat tijdens je bezoek aan onze website op je computer wordt opgeslagen. Het registeert je bezoek aan onze website en zorgt ervoor dat bepaalde informatie wordt onthouden voor een volgend bezoek.

 

Waar kan ik terecht met mijn overige vragen?
Je kunt ons bereiken via  per e-mail, of telefonisch contact opnemen.
Email: info@homedecoratie.nl 
Telefoon: 0616012169

 

© 2007 - 2020 AC Homedecoration | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel